Friday, March 6, 2009

TUMPANG LALUUUUUUUUUU!!!!!!

pergghhhhh!!!
da perli2 pon diowang ni x reti phm gak?
hahahaha..susah la cmni..
nmpak gaye aku ngan en.zainal je la layan blog ni..
korang sume kan BZZZZZZZZZZZ SGGGTTTTTTTT...
korang nak wet x?try la blaja buat wet gne blog..korang nak duit,tp usaha x de..alamatnye,korang la miskin..aku yang kaye nnti..
hahahaha..
Kita Contohi ckit bekas koordinator kita yg disayangi tu..da tue pon rase nak blaja lg..amek Ph.D..kan gempaq tu!!tnye diri kite dl,da kat mane?aku?diploma pon terkial2..
(opsss!!!terlepas ckp plak..jgn marah ye en.zainal)..
aku pon smngat gak..smngat nak cari duit la..hahahah!!
sape2 nak join invest aku,bgtaw la..kite leh kongsi care2 nak cari duit.
*ps : aku bercita2 nak pakai EVO.so,xkan da umo 30 baru nak stat kan?kalu EVO tu sekilo rm2.50 xpe la..kene la stat skrang..k la..bubyee!!

3 comments:

zfikri said...

Salam...nak buat cammana bobo...kita aje yg x sibuk..yg lain sibuk 24 jam....
Oh ya...nak maklum...semalam dalam suratkhabar ada tawaran biasiswa..cuba2 le tgk....TAPI siapa yang baca blog ni....engkau sorang je BOBO...
P/s Business Emas ok tak bobo...

Xieyan Roslan said...

paper aper sir?metro ader?

zfikri said...

Salam...berita Minggu n Mingguan Malaysia...Metro n Kosmo x adalah bukan sewaktunya...