Friday, July 2, 2010

ALUMNI ??????

Assalamualaikum....

hus...sesat juga saya nak cari blog ni...penuh dengan sarang labah2....penat membersihkan pun tak habis lagi...ingatkan sepeninggalan saya..ada orang yang sudi menjaga blog ni...tapi.....



Saya rajin juga bertanya khabar pelajar2 yang belajar di Shah Alam , samada bila berjumpa dengan mereka atau melalui YM....nampaknya maksud ALUMNI tidak sampai maksudnya...lebih kepada maksud.."melepaskan diri masing-masing"....tiada tolong-menolong antara alumni AreCS...lebih kepada semangat semester masing-masing....yang muda dibiarkan...yang senior ......Itu tanggapan saya...mungkin salah kot....



Untuk update mereka yang berada diluar...2 orang pensyarah telah bertukar ke UiTM Kuala Pilah iaitu Puan Rosnani dan Puan Jamaliah...Terdapat juga pensyarah2 baru yang joint CS...saya pun tak kenal...Maklumat yang saya terima terdapat lebih daripada 100 orang pelajar yang mendaftar dalam program CS110 untuk semester Jun 2010...

Apa khabar dengan pelajar2 diploma yang melompat ke Degree...dengar cerita anda gembira disana..Alhamdulillah....result pun bagus.....Pastikan CGPA > 3....

Oklah..saya memang susah nak update blog ni sebab tak ada maklumat...lagi pun saya perlu jaga blog saya sendiri yang mana saya lebih bebas menulis....

Akhir sekali mohon ampun dan maaf kalau ada yang terasa.....

0 comments: