Sunday, October 3, 2010

Alumni Datang Beraya

Salam...

Terima kasih kepada mereka yang telah sudi datang beraya di rumah saya. Ingatkan tiada yang sudi memandangkan tiada kepentingan....lagi pun kebanyakan daripada mereka telah pun berada di Shah Alam...mungkin susah sikit untuk datang...terutama tentang transport....seronok betul dapat berbual dengan mereka yang telah pun berada di Shah Alam....banyak cerita yg dikongsi terutama FYP (Final Year Project - saya baru tahu akronim ni...)



Hariz , Hanafi dan Hafizi seperti biasa datang awal...mereka adalah tetamu yang saya rasa tak pernah miss datang rumah saya....entahlah esok lusa...thanks.....

Seminggu selepas tu...2 group datang beraya....2nd batch alumni...mereka datang dengan 2+1+1 kereta....ada dari shah alam , ada dari seremban dan ada dari Melaka...Fizul n E-One wakil lelaki..hahaha...E-One dah kerja di MPAG....






Lepas tu 1st Batch alumni pula dengan 2 kereta, saya tahu mereka ada masalah transport....usaha mereka saya sanjung....saya sebenarnya menanti batch ini untuk grade semester ini....Semoga mereka menjadi contoh kepada batch2 yang akan datang...

Saya doakan mereka semuanya berjaya dalam peperiksaan yang akan datang ...kepada mereka yang akan menghadapi FYP , semoga tabah menghadapi kerenahnya...semua itu adalah dugaan....
Akhir sekali pesanan saya , yang tengah bercinta , sahabat taulan dibuang jangan, anda pasti memerlukan mereka suatu hari nanti...

Eratkan Ukhwah,
IbuBapa dilupa jangan
Allah Sentiasa Dihati
zfz

3 comments:

Aar Kamaruddin said...

insyaAllah kami sume xakan pernah lupekan encik..encik banyak tolong susah senang kami dulu..

semoga kite saling ingat mengingati antara satu sama lain..

Anonymous said...

encik.....saya mohon maaf tak dapat hadir raya hari tu..tp, takpe..encik jangan risau..saya bercadang nak datang time raya gak..tapi Raya Aidiladha la..maybe 21nov 2010..itupon kalau encik ade dirumah..kalau encik balik kampung,terpakse la tunda lagi..hehe.salam ukhwah dari bekas pelajarmu - razif...)

Anonymous said...

salam..x ada masalah...hantar rombongan meminang ke.....hahahaha..rahsia sudah pecah...so far no. commitment on that day...contact saya nnti..
zfz